יצורים רכים ופתוחים מלאי אהבה

יצורים רכים ומלאי אהבה

הגענו לעולם יצורים מבורכים בכל טוב ובכל מה שנדרש לחים כאן. מערכת מופלא שמשלבת חיים מרמות שונות מהפיסי דרך הנפשי ועד הרוחני. קיבלנו את החופש לבחור ואת הדחף לממש את עצמינו, נולדנו עם היכולת להיות אמפטים, לאהוב ולחוש את יופי הבריאה ובורכנו בדחף להשתנות ולהתפתח.

אך, בעולם שלנו, דרך סיפורי חיינו ויחד עם השפעות החברה בתרבות המודרנית, למדנו בשלבים מוקדמים של חיינו למצוא דרכים מתאימות ל“אך נכון“ לפעול בעולם. נאלצנו לצמצם את התנועה הספונטנית, להתנתק מצרכינו הבסיסים ולפרש לא נכון את דחפינו. פיתחנו תפיסות שהפכו לתבניות והתגבשו לאישיות. כל זאת על מנת לשרוד ולהתקים בעולם הזה. כשאני אומר ”עולם הזה “ אני מתכוון למה שבני האדם יצרו כאן ולא לטבע ולחוקים הטבעיים. לצד זה מבעבע מעיין חיים שדופק על דלתינו.

על מנת להשתלב בחיי החברה והתרבות המודרנים נאלצנו לפתח דמות שבהתחלה ידענו שהיא זה לא אנחנו אבל לאט לאט נדבקה המסכה לפרצופינו וגרמה לנו לשכוח מי אנחנו אמת. למדנו לצמצם את זרימת האנרגיה הטבעית שלנו ואף להתנגד לה. למדנו לכווץ אזורים בגופינו ולמנוע תגובות ספונטניות לדחפים, לרצונות ולרגשותינו. למדנו לנוע באופן מכני, לשלוט במה שאנחנו אומרים ולענות לדרישות הסביבה. הפכנו ילדים ”טובים מידי“ ושכחנו את הפראי. פיתחנו מנגנוני התנהגות וחשיבה שהגדירו את האישיות שלנו שלא בהכרך תואמות לאופי שלנו ולרצונות הלב שלנו. למדנו לבקר את רגשותינו, להתכחש לתחושות ליבינו ולחשוב באופן טרגי שהאמיתי שאנחנו לא מספיק טוב. באופן שגוי צימצמנו את זרימת החיים הטבעית, את אותו מעיין חיים שהיה שם תמיד ורק מכחה שיפתח הסכר !

למרות דפוסי החשיבה, האמונות וההתנהלות היום יומית, בני אדם בתוך תוכם יודעים הרבה יותר על האמת והחיים. לזהות את ההטיה התרבותית ואת הסטייה מהאמת יכול לעורר שאלות רבות לגבי המשך הדרך ולשנות את כללי המשחק. ברגע שאדם רואה תמונה רחבה יותר של המציאות סדרי העדיפויות משתנים מיד. מרגע זה מתחיל חיפוש במימד הפנימי. מתעורר רצון להעמיק את הקשר עם החיים ולחסוף את האמת יותר ויותר. אפשר לומר שמתפתחים חיים אינטימים עם עולם פנימי ומשתחרר הצורך מהעולם החיצוני. אתה ממשיך לחיות כאן בעולם הזה אך עירני לרמות שונות של הקיום שלך.

התרגלנו לחוות את החיים דרך חמשת החושים שלנו אך כאן מתחילים להתפתח יכולות לחוש מבלי לראות בעיניים או לשמוע באוזניים, זה בא ממקום אחר עמוק יותר שמביא עומק ומשמעות לחיים. הלב הוא השער להם, פתיחות הלב חוספת את האהבה שלנו. חיבור ללב משקיט את תודעתינו ומאפשר לנו לראות את האהבה שאנחנו. פתיחות הלב מביא אותנו לראיה אמיתית של מי שאנחנו. יצורים רכים ופתוחים, שקטים ומלאי אהבה.

רישי

השאירו פרטים
לתיאום פגישת ייעוץ
ללא התחייבות וללא עלות!